Keresztszemes - Winter Goddes (A tél istennője)

Volt egy év, amikor megrendeltem a Cross Stitch Collection keresztszemes magazint. Ez egy angol kézimunka magazin, ami havonta jelenik meg. Számtalan Joan Elliott mintát találtam benne, szebbnél szebbeket. A karácsonyt idéző Tél Istennő is benne volt. Később a magazinnal megérkezett a tavasz, nyár és ősz istennője is. Mindegyiket nem hímeztem ki, de a téli kihagyhatatlan. Nekem ez a kedvencem.

005.jpg

001_1.jpg

Hozzávalók: 48X43 cm batikolt hímzővászon (28 count), DMC hímzőfonalak 26 színben, két szállal hímezve,(kódok a nyomtatható mintán) és a minta szerint Mill Hill gyöngyök, amit én más típusú, de ugyanolyan színű és méretű gyöngyökkel helyettesítettem.

A tűzőöltések és a francia csomók egy szállal készülnek.

hint-of-christmas-free-blog-background-layout-template-bright-banner.png

 

1. rész,   2. rész,   3. rész,   4. rész

 

2ad3cc131882f67d471b638ac960364b.jpg

  

019.JPG

 

026.JPG