Claude, a polip

A Kreatív Horgolás idei nyári száma nagy kihívást rejtegetett a horgolni szeretők számára Claude az óriási játékpolip formájában. Az igazat megvallva én is csak ezért a mintáért vettem meg az újságot miután átalpoztam. Lelkesen kezdtem el horgolni, de menet közben elbizonytalanodtam többször is, mivel félkész állapotban nem is tetszett annyira, nem nagyon tudtam elképzelni, hogy hogyan lesz az enyém is olyan szép, mint a magazinban levő. Aztán a gyerekek unszolására több mint egy hónap után elkészült Claude és már ne is bántam annyira, hogy mégis befejeztem. Nagyon, nagyon, nagyon szuper!

021_2.JPG

Claude-nak még szemhéja is van, amitől a férjem szerint elég bárgyu az arckifejezése.

023_1.JPG

Én Catania Grande fonallal készítettem, 4-es horgolótűvel. Az újságban Drops, Paris 100% pamut fonalat ajánlanak hozzá, kicsit világosabb színárnyalatban, mint amilyennel én készítettem. A minta leírása nagyon részletes, az utasításokat betartva nem volt nehéz elkészíteni, viszont folyamatosan számoltam a lehorgolt szemeket, ezért aztán néha, ha a család kérdezett valamit az volt rá a válasz- "Mindjárt, most számolok."

008_2.JPG

 

page_4.jpg

 Alulról is.

002_1.JPG

 A nagy polipvadász.

004.JPG

006_2.JPG

 

 

025_2_1.JPG

 

Címkék: blog, horgolás