Ashton kötött csipkekendő

Tavaly télen úgy döntöttem én is megpróbálkozom  egy csipkemintás kendő elkészítésével. A neten történő hosszas keresgélés után találtam meg a Raverly-n az Ashton csipkekendőt.

024_2.jpg

 

013_1.jpg

Ahogyan a leírás első részében is van, az " Ashton kendő egy kedves levélmotívumokkal díszített kis kendő, amit a virginiai tavasz szépsége ihletett, ahogy az apró rügyek egy szempillantás alatt kifejlett levelekké válnak".

Később a knitcrochet.hu oldalon rátaláltam a magyar nyelvű leírásra, ami nagy segítséget jelentett mivel először készítettem ilyet. A leírás segített eligazodni a rajzok között. Annak ellenére, hogy 30 éve tudok kötni nagy hasznát vettem .

Nehézségi szint
Közepes
Blokkolás utáni méret
132 cm x 66 cm
Kötőtűk
3,75 mm vastag, 80 cm hosszú körkötőtű
Kötéspróba
4,5 szem = 2,5 cm blokkolás után (a kötéspróba nem igazán fontos)
Fonal mennyisége
Körülbelül 385 m fingering vastagságú fonalból, nagyban függ a választott fonal- és a kötőtű vastagságától

 

A minta magyar nyelvű leírása letölthető innen. 

Címkék: blog, kötés, horgolás